Job 16 van 16


Report this listing

Solliciteren



Hulp boekhouder/boekhoudster


Functie

Building & Partners NV, een klasse 7 algemene aannemer, zoekt een enthousiaste hulpboekhouder om haar team te komen versterken.

Samen met het hoofd boekhouding en het bestuur ben jij de financiële kern van het bedrijf.
Je ondersteunt het hoofd boekhouding in alle boekhoudkundige taken van verschillende vennootschappen. Je bent een aanspreekpunt voor de collega’s aangaande facturatie. Je maakt in samenspraak met het hoofd boekhouding rapportages op ten dienste van het bestuur. Jij haalt voldoening uit het optimaliseren en versnellen van de boekhoudkundige processen en gaat steeds die “extra mile” voor en in het belang van het team.

We bieden een uitdagende carrière met veel afwisseling in een op en top professionele omgeving waarbij persoonlijke groei en ontwikkeling steeds wordt bevorderd en ondersteund.


Je takenpakket is zeer gevarieerd:

  • Je boekt aankoopfacturen in, maakt verkoopfacturen op, boekt bankuittreksels en kas
  • Je dient de B.T.W.-aangifte in
  • Je voert diverse en voorbereidende boekingen voor maand-, kwartaal- en jaarafsluiting uit
  • Je boekt afschrijvingen en overlopende rekeningen
  • Je voert betalingen uit
  • Je voert diverse administratieve taken uit waaronder het klassement
  • Je maakt de nodige rapportages op


Jouw profiel

  • Je hebt een boekhoudkundige opleiding genoten
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als boekhouder
  • Je kan vlot werken met Microsoft toepassingen (Word en Exel). Kennis van KPD bouwoffice is een plus.
  • Je werkt graag in team en haalt voldoening uit het ondersteunen en verder helpen van anderen. Je denkt in het belang van het team en dus vanuit het ‘wij-gevoel’.
  • Je staat administratief sterk.
  • Je gaat met de nodige gedrevenheid en stressbestendigheid te werk.
  • Je hebt een positieve mindset: het glas is steeds half vol!
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

Je maakt deel uit van een gevestigde waarde binnen de bouwsector, actief als klasse 7 speler (openbare werken) en professionele partner van projectontwikkelaars van steeds groter wordende bouwprojecten (appartementen, industriële complexen, kantoorbouw,…).

Je werkt steeds in een team van gemotiveerde en betrokken collega’s die jou ondersteunen in de verdere ontwikkeling van je carrière.

Je komt terecht in een groeiende onderneming met een duidelijke ‘open door policy’ en mogelijkheid tot overleg op continue basis. Wij houden van directe communicatie van beide kanten zodat misverstanden vermeden worden.

Onze onderneming heeft oog voor work life balance en biedt hierin de nodige flexibiliteit en ondersteuning.

Onze onderneming stimuleert eigen initiatieven en ondernemerschap.

Wij hechten enorm veel belang aan onze positieve werksfeer. De maandelijkse initiatieven van ons happiness comité zijn hierbij de kers op de taart.

Solliciteren

nina claes
011520489
nina@building-partners.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht